|
WSPARCIE TECHNICZNE
0 801 003 092
TWÓJ KOSZYK
Nowości Promocje Wyprzedaże SerwisSzkoleniaO firmieKontakt Download Forum Wiedza

  • Części serwisowe
  • Układy scalone, Pozostałe, Gniazda RJ45,
  • Mediakonwertery
  • RS-232/RS-485, VDSL, G.SHDSL,
  • Monitoring
  • Kamery IP, Rejestratory,
  • Światłowody
  • Konwertery, Tacki, GPON/EPON,
  • Szafy rack 10/19 cali
  • Szafki, Organizery, Patch panele,
  • Złącza
  • Typu SMA, Inne, Typu N,
    Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?


    Regulamin (stary)

    1. Sklep internetowy MIKROTIK.ORG.PL jest własnością firmy Allnet Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Bełku przy ul. Głównej 214c, nr NIP: 642-315-64-22. 
    2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie są cenami brutto oraz jako dodatkową informację podano ceny netto. 
    3. Warunkiem koniecznym dokonania zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza. 
    4. Sklep MIKROTIK.ORG.PL zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, w przypadkach uniemożliwiających dokonanie zamówienia, sklep MIKROTIK.ORG.PL zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. 
    5. Warunkiem zawarcia umowy jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. 
    6. Zakupione towary będą dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień. 
    7. Klient posiada prawo wyboru formy płatności oraz sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
    8. Na wpływ należności za zakupiony towar oczekujemy do 5 dni od dnia zaakceptowania zamówienia przez Sprzedawcę, jeżeli nie otrzymamy zapłaty w tym terminie zamówienie zostanie odrzucone (w przypadku zamówień z formą płatności - przedpłata). 
    9. Wszystkie sprzedawane towary są objęte gwarancją producenta. 
    10. Jeżeli po odebraniu przesyłki okaże się, że zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub produkt ma wady fabryczne prosimy niezwłocznie zgłaszać ten fakt na adres sklep@mikrotik.org.pl, podając nr zamówienia oraz swoje dane. Termin składania takiej reklamacji to 3 dni od daty otrzymania przesyłki. 
    11. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. (jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był otwierany, rozpakowany z folii itp..). Koszt odesłania towaru do sklepu pokrywa zamawiający. Zwrot pieniędzy realizowany jest przelewem na konto bankowe. 
    12. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271.

    Ochrona danych osobowych: 
    Dane osobowe naszych klientów wykorzystywane są wyłącznie do celów niezbędnych w działalności sklepu i nie będą udostępniane osobom trzecim. 
    Klient w każdej chwili ma prawo edytować swoje dane lub, jeśli wyrazi taką wolę, zostaną one usunięte z naszej bazy danych. 
    Sklep MIKROTIK.ORG.PL gwarantuje całkowite bezpieczeństwo Państwa danych osobowych. Wszystkie informacje wykorzystujemy zgodnie z ich przeznaczeniem i traktujemy jako informacje całkowicie poufne. Informujemy, że danych Państwa nie przetwarzamy ani nie udostępniamy osobom trzecim. Zapewniamy, że służą one nam tylko do komunikacji pomiędzy sklepem a klientem. Każdemu, kto się zarejestrował, zapewniamy dostęp do własnych danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia.

    Formy Przesyłki: 
    - Poczta Polska (paczka priorytetowa) 
    - Firma kurierska Masterlink/Siódemka 
    - Odbiór osobisty

    Reklamacje uszkodzeń powstałych podczas transportu:
    Sklep MIKROTIK.ORG.PL nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek firmą kurierską (GLS, UPS, Opek i inne) lub Pocztą Polską. Nie odpowiadamy również za nieterminowość w dostarczeniu przesyłek przez firmy transportowe lub też za ich zagubienie. Reklamacje w takich przypadkach należy składać bezpośrednio w firmie kurierskiej lub urzędzie pocztowym. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Jednak proszę nie odsyłać nam uszkodzonego sprzętu - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

    Jeżeli stwierdza Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub sprzętu znajdującego się w paczce, prosimy:
    W miarę możliwości - natychmiast poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości.
    Jak najszybciej poinformować naszą firmę (telefonicznie) o zaistniałym uszkodzeniu - włączając nas w ten sposób w całość procesu reklamacyjnego.
    Sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno sprzętu jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną - aparatem cyfrowym - o ile dysponują Państwo odpowiednimi środkami technicznymi).
    Zabezpieczyć dostarczony sprzęt WRAZ Z OPAKOWANIEM tak aby całość przesyłki pozostała zbliżona do jej stanu w chwili dostarczenia paczki.
    Polityka prywatności
    Zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. 133, poz. 833/1997) dane te nie będą udostępniane firmom i osobom trzecim, a wszyscy zarejestrowani klienci sklepu mają prawo do wglądu i modyfikacji swoich danych znajdujących się w bazie danych serwisu, poprzez formularz dostępny po zalogowaniu się (w opcjach konta użytkownika).
    Wszystkie dane osobowe wprowadzane podczas rejestracji konta w sklepie mikrotik.org.pl są bezpiecznie przechowywane i wykorzystywane wyłącznie dla potrzeb działalności sklepu.

    Postanowienia Końcowe: 
    Sklep MIKROTIK.ORG.PL zastrzega sobie prawo do: 
    - zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia, 
    - wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego, 
    - wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, 
    - przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego.


    Życzymy udanych zakupów!